Good morning! At last here I am with some pics of the trip I made a week ago with Vogue Eyewear. The travel was non-stop! All the madness started at the airport, were I met the other winners – Cristina Ferragut and Piluca Vázquez – and two of the influencers who came with us – we could meet Sara (Collage Vintage), Silvia (Lady Addict) and Natascha (Emitaz) – all of them were lovely! We met the rest of the group when we arrived in Dubai. There some butlers picked our luggage and took us to the hotel in three beautiful 4x4s, the same ones which would take us everywhere during our stay in there. The hotel was also amazing: The Meliá Dubai, I was speechless! We did not even had time to unpackage, we just got to change our airport attire for some gorgeous clothing to visit the Dubai Souk and spend the rest of the morning at Nikki Beach, a wonderful beach club with a really big pool, spa, hammocks and a DJ! We had brunch and enjoyed the good weather at the beach 🙂 In the afternoon we went on safari in the desert: two quads took us across the dunes to an arab camp where we rode a camel, got henna tattoos and had dinner watching a dance show. When I arrived in the hotel I was so tired. But as I’ve told you, I hadn’t unpackaged before so that’s what I did. But even though it was very late, I decided to take a relaxing bath 🙂 (gotta say it was also necessary as I had sand everywhere in my body!).

Tomorrow I’ll show you more pics from this trip so stay tuned! Hope you enjoy the pics and have a good one <3

Buenos días! Por fin os traigo mi viaje a Dubai con Vogue Eyewear, fue increíble.

Nuestro itinerario era de lo más completo, los días fueron un non stop. Salimos de Barajas el miércoles por la noche para llegar a Dubai la mañana del jueves, fueron 7 largas horas de vuelo, estaba deseando llegar! Antes de partir conocí a las otras ganadoras – Cristina FerragutPiluca Vázquez – y saludar a dos de las influencers – pudimos conocer a Sara de Collage Vintage, Silvia de Lady Addict y Natascha de Emitaz – al resto de la tropa lo conocimos ya en Dubai. Una vez llegados allí, un grupo de mayordomos recogió nuestras maletas y nos acompañó hasta los tres preciosos 4x4s que nos estaban esperando y que nos llevaron de un sitio a otro de la ciudad durante todo el viaje. Un lujazo! El hotel tampoco se quedaba corto: el Meliá Dubai, con amplias habitaciones individuales para cada uno de nosotros, cuando lo vi no me lo podía creer. No tuvimos mucho tiempo de deshacer maletas, y nos fuimos directos al Spice Souk, el zoco de Dubai. Un mercado con un encanto árabe especial, lleno de babuchas, especias, joyas y bisutería por todas partes. Después nos esperaba un brunch en Nikki Beach, un club de playa con piscina, tumbonas, spa y DJ! Y por la tarde nos fuimos de safari al desierto. Allí un quad nos llevó por las dunas hasta un campamento, donde montamos en camello, cenamos viendo un espectáculo de danza árabe y nos hicimos tatuajes de henna. Llegué al hotel derrotada y sin haber siquiera deshecho la maleta, así que me acosté a las tantas recogiéndolo todo y poniéndome al día con mi familia y amigos. Eso sí, aunque era tarde y al día siguiente me tocaba madrugar, el bañito relajante en la preciosa bañera del hotel no podía faltar 🙂 (y no solo porque me apeteciese, tenía tanta arena del desierto encima que se me hizo más que necesario!)

Mañana publicaré la segunda parte del viaje, espero que os gusten las fotos! <3

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with g3 preset

First outfit – Spice Souk

Sunglasses / Gafas – Vogue Eyewear (here)

Dress / Vestido – Mango (old, similar here)

Palazzo trousers / Pantalón palazzo – Mango (here)

Bag / Bolso – Mango (here)

Babouches / Babuchas – Souk

Earrings / Pendientes – Sfera (very similar here)

Second outfit – Nikki Beach

Bikini / Biquini – Calzedonia (summer 2014, similar here)

Earrings / Pendientes – Sfera (very similar here)

Third outfit – Dubai Desert

Top – Mango (here)

Palazzo trousers / Pantalón Palazzo – Mango (here)

Belt / Cinturón – (It was actually a skinny scarf! / Era un pañuelo atado) – Asos (here)